Home / Articole Promovate / ORORILE TALMUDULUI – Ce Învață Evreii la Zece Ani (III)

ORORILE TALMUDULUI – Ce Învață Evreii la Zece Ani (III)

Sterie Ciumetti
Incorect Politic
Februarie 16, 2019

„Studiul zilnic al Talmudului, la ovrei, începea de la zece ani, pentru a se sfârşi cu viaţa” (A Darmesteter, I. cit, p. 393.)

ORORILE TALMUDULUI

III – Legea iubirii

Caritatea,- este iubirea de Dumnezeu revărsată asupra oamenilor şi care formează diadema sublimă a moralei creştine, – aceasta este necunoscută de Talmud.

Ovreii, ei înşişi, o mărturisesc. „Omul caritabil nu există pentru cei din Iuda. Nu poate fi vorba de caritate în Israel”(*121).

Într-adevăr, Talmudul, care exaltă sentimentele de simpatie naţională, către jidovi, – predică, din contra, o ură sălbatică împotriva celor ce nu sunt jidovi şi mai ales în contra creştinilor?(*122)

Astfel, el interzice ovreilor să aibă milă de un goi, sau să-i scape viaţa.

Este oprit să ai milă de un idolatru(*123). Când îl vezi pierind sau înecându-se într-un fluviu, sau când este aproape să moară, nu trebuie să-l scapi”(*124).

Dacă cineva vede un goi, aproape să moară, -l ucidă

Dacă un goi se găseşte lângă un puţ să-l azvârle înăuntru; iar, dacă este o scară în puţ, s-o tragă afară… şi să astupe intrarea puţului, cu o piatră, zicând: „fac aceasta pentru ca vitele mele să nu cadă înăuntru”.(*125)

„Dacă scoţi un goi din groapa în care a căzut, mântuieşti un idolatru”.(*126)

Ceva mai mult:

Hahamii împing cruzimea fanatică până acolo, căporuncesc jidanilor săomoare pe creştini, -chiar pe cei mai buni.

„Trebuie să ucizi pe cei mai buni dintre goimi (Tobşebegoim harog)”(*127).

„Trebuie să smulgi inima goiului şi să omori pe cel mai bun dintre creştini(*128).

Şi lucru de necrezut, – dacă numeroase mărturii, demne de crezământ, n-ar veni să-l ateste, – jidovii talmudişti au mers, cu ura lor oarbă, până ce au depăşit orice limită omeneşte posibilă, săvârşind omoruri rituale, crime cu atât mai grozave, cu cât victimele sunt mai ales nişte bieţi copilaşi; înaintea cărora fiarele cele măi sălbatice s-ar da înapoi, înduioşate.

Iată, până la ce grad, pot ajunge patimile omeneşti, când o legislaţie smintită le favorizează, în loc să le reprime!

„Într-adevăr, hahamii zic ovreilor: „Cel ce varsă sângele unui goi, duce o jertfă lui Dumnezeu”(*129).

Trebuie să adăugăm că ovreii din ţările din occidentul Europei, – civilizaţi printr-un contact secular cu creştinismul, – resping, cu indignare, acuzaţia de omoruri rituale; – ba chiar… au îndrăzneală să ia ca martori(*130) pe nejidanii, … care au fost şi sunt victimele acestor crime religioase.

În tot cazul, această atitudine e lăudabilăşi, – pentru cinstea neamului omenesc, – trebuie să o credem sinceră..

Texte extrase din cartea lui Nicolae Păulescu – Spitalul, Coranul, Talmudul, Cahalul, Francmasoneria (pag. 46-48).

Citește Partea I

Citește Partea a II-a

Partea a IV-a Va urma…

Note Bibliografice (*)

121. Bernard Lazare, I. cit p. 310.
122. Sixte de Seinne, jidov convertit, a extras din Talmud pasajul următor: „Ordonăm ca toţi ovreii să blesteme, de trei ori pe zi, poporul creştin şi să roage pe Dumnezeu să-l cufunde şi să-l extermine, cu regii şi cu prinţii lui. Hahamii vor recita, în Sinagogă, de trei ori pe zi, această rugăciune, în ura lui Isus din Nazaret. (Talmud Babli., 0-1, tr. 1, c. 4. – Vezi Sixti Sinensis, Biblioth. Sancta, 1610).
123. Pentru jidani, creştinii sunt goimi, păgâni, idolatri. (Talmud Babli., Tr. Aboda Zara, f.2,c. 1. – Vezi Rohling, I. cit, p. 95). De altfel, Iisus Hristos este considerat ca un idol (Idem, f. 27, c. 2 – Vezi Rohling, I. Cit. p.93).
124. Maimonide, Iad Hacazaca, f. 10 şi f. 40 – Vezi Rohling, I. cit, p. 75.
125. Talmud Babli.. Tr. Aboda-Zara, f. 26. c. 2. – Vezi Rohling, I. cit, p. 76.
126. Talmud Babli, Tr. Aboda-Zara, f.20, c. 1, Tos. – Vezi Rohling, I. cit, p. 75.
127. Talmud Babli., Tr. Aboda-Zara, f. 26. c. 2, Los; Ve nSoph., f. 13, c. 3. – Vezi Rohling,.. I. cit p. 75. Vezi şi Rachi Ad Exod., 14; Edit. Amster. 7; Vezi Rohling, I. cit, p. 94. Vezi şi Solomon ben Sevet, citat de Ruppert, I. cit, p. 22 şi următoarele.
128. Rabi Brentz Judenbalg, p. 21. – Vezi Rohling, I. cit» p. 6667. De altfel, iată o condiţie, sine qua non, pentru a deveni un bun haham: „Tot discipolul ce nu cautăşi nu practicărăzbunarea şi nu-şi păstrează ura, ca şarpele, nu poate fi considerat ca un bun haham”. (Bartolocci, Bibliot. rabbinica, II, p. 428. – Vezi şi Ruppert, I. cit, p: 33).

5 comments

  1. Aici un articol foarte bun — despre cum au conceput evreii sarlatania cu Holocaustul inca din 1942.

    In the Middle of WW2, Jews Were Already Planning the Post-War Holocaust Cash-In

    https://dailystormer.name/in-the-middle-of-ww2-jews-were-already-planning-the-post-war-holocaust-cash-in/

    Cand razboiul era in toi — ei se gandeau cum sa profite de pe urma lui.

    Oricum ei sunt obisnuiti sa profite de pe urma razboaielor.

    E interesant articolul, de adaptat in romana.

  2. Un alt articol interesant

    Hitler’s Germany: More Democratic Than Modern-Day Europe

    https://russia-insider.com/en/hitlers-germany-more-democratic-modern-day-europe/ri26243

  3. We can start from an interesting point in time, the 15th century and Vlad Dracul, the Wallachian ruler whose family was assassinated by Jews who had been thrown out of Hungary.

    These Jewish individuals, now referred to as “Saxons” in almost all modern documentaries, moved to Wallachia and immediately did what they do, assumed control of the monetary policy, assassinated and impoverished the royal Christian family and encouraged the rape and conquer of the Christian country of Romania by the Ottoman Turks.

    Whenever you read history written by judeo-funded schools, you will see the reference to those pesky “Saxon” merchants” who Vlad considered an internal enemy of the state, undermining his Christian country and encouraging the Islamic invasion of his land.

    This bears an uncanny resemblance to the current Islamic invasion of Europe championed shrilly and hysterically by highly influential Jewish elites in the so called European Union. So, the Jews destabilizing Vlad’s Romania magically become Saxons and Jewish influence is swept under the carpet. They frame Vlad Dracul, a hard man required for hard times, who was defending his Christian country as … a monster. One who unintentionally became a well-known one, Dracula.

    Articol integral aici

    https://russia-insider.com/en/why-it-polite-mention-when-public-figure-jewish/ri26129

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *