Home / Educativ / De vorbă cu profesorul Corvin Lupu despre antiromânism și evrei (II) – Un interviu Incorect Politic

De vorbă cu profesorul Corvin Lupu despre antiromânism și evrei (II) – Un interviu Incorect Politic

Sterie Ciumetti
Incorect Politic
Octombrie 22, 2021

De vorbă cu profesorul Corvin Lupu despre antiromânism și evrei (II)

Prezentăm cititorilor INCORECT POLITIC un interviu în exclusivitate cu profesorul universitar Corvin Lupu, care predă Relații Internaționale, Științe Politice și Studii de Securitate la Facultatea de Științe Socio-Umane la Sibiu. Ca orice naționalist autentic, a devenit o țintă a sistemului, fiind acuzat de antisemitism și anchetat penal în 2005 la ordinul organizațiilor jidănești de la Washington. În urma interviurilor acordate pentru publicația INCORECT POLITIC, domnul profesor este menționat în raportul Elie Wiesel pe anul 2021, iar după publicarea acestui raport s-a încercat înlăturarea lui din universitate.

Episodul anterior AICI.

Sterie Ciumetti: Ce efecte ar avea o condamnare definitivă la închisoare a colonelului Vasile Zărnescu?

Corvin Lupu: Ar fi o mizerie cumplită, descalificantă total pentru justiția din România, care ar confirma lipsa ei totală de independență și supunerea ei în fața SRI-ului aservit colonialiștilor evrei, care acționează direct împotriva patrioților români.

 SC: Dar o achitare?

CL: O achitare ar fi o restabilire a unei normalități grav afectată până în prezent. Chiar și o achitare nu va putea șterge cu buretele efectele negative manifestate până în prezent la nivelul Parchetului și instanței de fond. Mă refer mai ales la judecător, fost polițist, care nu trebuia doar să aplice legea, ci trebuia SĂ JUDECE cauza în ansamblul ei, cu profunzimea necesară unei asemenea cauze importante!

SC: Anul acesta (2021) a apărut o nouă carte despre Mișcarea Legionară, intitulată Mișcarea Legionară în Romanați, sfidând toate legile antiromânești și toate strategiile de combatere a românismului. Iată că încă se poate!

CL: Este un lucru bun că se publică volume de istorie a Mișcării Legionare, atât de importantă pentru gândirea naționalistă românească, care poate oferi și tinerilor de astăzi exemple valoroase. Ea poate fi o școală morală și etică pentru tineretul nostru asaltat de cei care vor să-i spele creierul, să-l îndrume spre LGBT, spre un globalism găunos, „băgat forțat pe gâtul popoarelor” (l-am citat pe fostul președinte al SUA). Gândiți-vă că Mișcarea Legionară a beneficiat la timpul ei de sprijinul și de ideologia celor mai mari gânditori ai perioadei interbelice, unii dintre cei mai mari filozofi, sociologi, istorici și gânditori români ai tuturor timpurilor. Nu întâmplător, acești cei mai mari gânditori români patrioți, majoritatea legionari, sunt astăzi interziși de mizerabila Lege 217/2015.

 

SC: Cum comentați faptul că A.U.R. a votat în favoarea legii 134/2021 care prevede pedepse cu închisoarea pentru discriminare și ce părere aveți despre explicațiile lor cu privire la acest vot dat cot la cot cu PNL, PSD și USR, într-o tovărășească unanimitate?

CL: Nu am înțeles nici eu această poziție ciudată a reprezentanților acestui partid, pe care eu îl consider de departe a fi cel mai pro-românesc partid din Parlamentul României. Deocamdată singurul. Acum aud că se mai naște un partid patriotic suveranist, compus din civilii din fostul PSD al lui Dragnea, care au fost eliminați din joc de poliția politică represivă, tocmai pentru că au încercat să promoveze un program politic național patriotic, suveranist, fiind sabotați în mod ordinar de serviciile secrete, de procurori, de instanțele ticăloșite și de ambasadele străine. Încercarea de a bloca abuzurile prin Ordonanța 13, prin care suspiciunile „rezonabile” (cine stabilește rezonabilitatea?) sunt asimilate probelor, în baza căror suspiciuni au fost închiși abuziv un mare număr de oameni, Legea prevenției, Legea răspunderii magistraților, creșterea semnificativă a nivelului de trai (rezolvată doar la medici și parțial la pensionari și profesori, dar urma mult mai mult), bazată pe fiscalizarea companiilor străine, cei mari evazioniști, hoți și jefuitori ai României, Legea offshore-ului, prin care Dragnea a impus ca redevențele pentru resursele naturale să nu poată fi mai mici de 50%, iar jumătate din gazele și petrolul din Marea Neagră să rămână în România etc. Românii au fost neatenți, ca să nu spun altfel… Românii, îndemnați de media ticăloșită, de agenturile SRI-ului, de fundațiile străine, de reziști și tot felul de vânduți, s-au prăvălit asupra civililor din PSD, care luptau pentru ei. S-au bucurat ca proștii când i-au arestat pe Dragnea și pe Vâlcov și când au venit securiștii la putere în PSD. Să vedem ce va ieși și din partidul acesta. Are aceeași linie cu AUR. Speranța mea ar fi să se alieze. Voturi o să aibă. Poporul s-a scârbit de globalismul găunos euro-atlantic. Colonialism pur, susținut de cei mai ticăloși dintre locuitorii acestei țări.

Revenind la votul AUR din Parlament, nu știu dacă a fost o comandă de la cei care i-au ajutat financiar, sau a fost altceva. Mi se pare anormal că acest partid este proprietatea personală a unui cetățean care poate să dispună după bunul său plac de orice decizie. Este patron… Nu am informații în acest moment asupra cauzelor acestui vot ciudat. Oricum, a fost o mare greșeală pentru că a girat antiromânismul. Eu am mai spus-o și pe site-ul dvs.: sunt inerente și asemenea erori. M-aș fi așteptat ca dl. Lavric să le spună că nu fac bine. Pe de altă parte, prin această poziționare a reprezentanților A.U.R. ei și-au infirmat linia de forță a partidului, respectiv de partid național suveranist. Cum poți fi în același timp național și suveranist și să accepți ca românii să fie pedepsiți că i-ar discrimina pe minoritari, care, mulți dintre ei au făcut în istoria României, dar și în prezent, mult, uneori foarte mult rău românilor? Să nu ne mai ascundem după deget. Acesta este adevărul. Că au existat și momente de cooperare reușită ale unor români cu unii minoritari este de asemenea adevărat, dar acest lucru nu poate să ecraneze faptul că românii au fost oprimați sute și sute de ani de minoritari.

Mereu s-a estompat sau chiar ascuns acest adevăr. După 1918, Marile Puteri au impus României acordarea de privilegii minorităților etnice, mai ales evreilor, inacceptabile pentru un stat suveran. Iar pentru că Ionel Brătianu a refuzat să semneze asemenea condiționări, Marile Puteri au cerut în schimb concesiuni în domeniul petrolului românesc, interesate și atunci, ca și astăzi, să jefuiască această țară frumoasă și bogată. După 1944, gruparea cominternistă judeo-bolșevică a fost mulți ani la conducerea PCR/PMR, chiar dacă liderul partidului era etnic român. În acea perioadă doar etnicii români erau vinovați în ochii noului regim sovietic de toate relele din istoria României.

Abia după 1953, gruparea național-socialistă din PMR a preluat, cu greu o influență tot mai mare, culminând cu evenimente memorabile cum ar fi desființarea Sov-Rom-urilor, alungarea grupărilor compacte evreiești din PMR (Hanna Rabinsohn-Ana Pauker, Baruh Tescovici-Teohari Georgescu, Vasile Luca-Laszlo Luka, în 1952 și Ioșka Roitman-Iosif Chișinevschi și Mehr Cohn-Miron Constantinescu, în 1957), retragerea armatei sovietice de ocupație din România (1958), Declarația de independență a PMR din aprilie 1964 și culminând cu declarația de încheiere a luptei de clasă în România (1964; unică în lagărul socialist și contrară ideologiei marxist-leniniste care susținea că lupta de clasă este continuă). A urmat amnistia generală, când, pe lângă ceilalți deținuți politici, pentru prima oară în istoria contemporană, legionarii au fost eliberați în totalitate, fără excepții. Securitatea nu a agreat acest act politic, văzându-se rămasă fără „obiectul muncii”. Ea a încercat tot timpul să convingă decidenții politici de „pericolul” pe care îl reprezintă acești legionari și i-au urmărit în continuare, efectele nefiind însă unele deosebite, dar celor care au fost membri ai Legiunii nu li s-a mai permis să intre în aparatul de stat și în cel politic, așa cum se întâmplase în perioada 1945-1948. Încă din 1958, într-o ședință a conducerii PMR, când țigano-evreul Gogu Rădulescu s-a opus numirii unor etnici românii în funcții de conducere în partid, sub argumentația că au legionari în familie, Nicolae Ceaușescu, care era secretar cu probleme organizatorice, deci al doilea după Gh. Gheorghiu-Dej în partid, l-a întrerupt și i-a spus că în România, în fiecare familie de etnici români a fost cel puțin un legionar și l-a întrebat dacă el crede că românii nu mai trebuie să conducă în România, ci numai minoritarii etnici care n-au fost legionari. Un frate al lui Ceaușescu, Andruța, a fost și el legionar. Interesant este că, după 22 decembrie 1989, Andruța Ceaușescu a fost singurul membru al familiei Ceaușescu care a executat 15 ani de închisoare pe muchie, nebeneficiind de nici o reducere și decedând curând după liberare. De altfel, după 22 decembrie 1989, conducerea jidănească și jidovită a României coloniale a reluat persecuțiile împotriva etnicilor români, a legionarilor în special, care se agravează din zi în zi. Încă din 1990, la mineriada din 13-15 iunie, președintele țigano-evreu Iliescu a declarat că acțiunea căreia i-au răspuns minerii a fost o operațiune legionară! Tupeu tipic…

Nicolae Ceaușescu nu a permis nici el ca istoricii să pună în evidență relele pe care minoritățile naționale le-au făcut românilor, din interese politice. El ducea o politică în stil mare, de nivel mondial, cu o importantă implicare directă în marile probleme ale lumii, care-i permitea să obțină pentru România avantaje în folosul dictaturii de dezvoltare economico-socială pe multiple planuri. Relațiile cu evreimea mondială erau foarte bune.

De la firme evreiești s-au achiziționat tehnologii importante, iar evreii nu-și permiteau în acele timpuri să aducă nici cea mai mică acuză de orice fel poporului român, ci, din contră, se înghesuiau în fața „Excelenței Sale, Nicolae Ceaușescu” să îl roage să transmită poporului român caldele lor mulțumiri pentru că i-au salvat de la pieire pe evreii din România și pe foarte mulți evrei din Ungaria. Iar astăzi, evrei pe care nu am cuvinte în limitele vocabularului academic ca să-i calific, ca alde Florian, Katz, Vainer, Wexler și jidoviții care-i secondează, lansează acuzații mincinoase împotriva poporului român și îi târâie prin justiție pe etnicii români rămași nejidoviți.

Revenind la cauzele pentru care Ceaușescu n-a permis unele adevăruri istorice privitoare la asuprirea românilor de către minoritarii etnici, deși le cunoștea bine, trebuie să amintim de interesele față de Germania, despre care am vorbit și în prima parte a discuției noastre. Apoi, primii doi cancelari germani cu care a avut Ceaușescu contacte diplomatice importante, Kurt Georg Kiesinger și Willy Brandt, erau evrei. Abia în finalul regimului ceaușist, s-a permis publicarea de lucrări prin care au fost puse în evidență crimele odioase săvârșite de unguri împotriva românilor în Transilvania. Aceste lucrări, scrise de importanți istorici, precum acad. Ștefan Pascu, Mircea Mușat și Ion Ardeleanu, au fost confiscate după 1990 de noii cenzori ai României coloniale, revenită sub conducerea inamicilor etnicilor români.

Rămâne în sarcina istoricilor loiali adevărului, de azi și de mâine, să scrie istoria adevărată și s-o poată și promova. Dar pentru asta trebuie în primul rând abrogată legislația punitivă antiromânească prin care istoricii sunt amenințați cu întemnițarea dacă nu scriu istoria în conformitate cu interesele colonialiste și evreiești și împotriva intereselor României profunde.

Recent a intrat la tipar un studiu al istoricului profesor universitar Cristian Troncotă, în limba engleză despre crimele evreilor împotriva românilor, bazate pe un document original, desecretizat mai demult cu aprobare, din Arhiva SRI, desigur, înainte de directoratul lui Hellwig, care nu cred că ar fi aprobat această desecretizare, eventual cred mai repede că ar fi predat documentul celor care aveau interesul să-l ascundă pe la Yad Washem, sau prin alte arhive secrete evreiești. După ce apare în limba engleză, am să vi-l trimit în limba română să-l publicați, să vadă românii și partea lor de adevăr dureros, suferințele și crimele pricinuite de evrei românilor, pe care regimul politic actual, vândut total străinilor, în principal evreilor, regim antiromânesc, încearcă să le ascundă.

SC: Credeți că domnul general SRI Cristian Troncotă va fi hărțuit și domnia sa de către jidanii de la institutul antiromânesc Wiesel, eventual și de alți jidani de la alte entități?

CL: Domnul profesor Troncotă este un patriot. Îl cunosc bine și este un colaborator apropiat al meu. Eu am fost cel care a dorit să vină la Sibiu, la facultatea înființată și condusă de mine. Este un bărbat curajos. El scrie pe baze documentare, științifice. Scrie adevăruri istorice dovedite. Chiar și imbecilismul unora dintre evrei trebuie să aibă o limită. Adevărurile istorice cu argumentație științifică solidă nu pot fi invalidate de nici o instanță, de nici o procuroare ca cea de care a avut parte domnul col. SRI Vasile Zărnescu la judecarea cauzei sale la fond. La sfârșitul procesului am să vă spun și numele ei și al judecătorului și al felului în care au judecat. Deocamdată este acțiune pe rol și nu vreau să-i fac rău d-lui col. Zărnescu.

Revenind la domnul Troncotă, dumnealui nu poate fi acuzat nici de discurs incitator la ură, pentru că este un text științific. Adevărul este adevăr, singurul egal al lui Dumnezeu.

 

SC: Ce impresie v-au lăsat Zilele Rezistenței Anticomuniste de la Sâmbăta de Sus și care a fost reacția dumneavoastră când ați ascultat discursul final al lui Florin Dobrescu?

 

CL: A fost un simpozion reușit, cu multe intervenții interesante, cu rememorări și restituiri importante, un prilej de reîntâlniri patriotice. Desigur, totul a fost monitorizat și dinăuntrul întâlnirii și din afara ei și introdus într-un soft al SRi-ului pentru a fi folosit într-un moment viitor, când să constituie argument pentru sistemul ticăloșit că este nevoie de mobilizare și resurse pentru a combate naționalismul. Lăudabilă a fost prezența celor doi parlamentari români, care nu numai că au venit între noi, dar care au avut discursuri consistente, autentic patriotice.

Cât despre discursul lui Florin Dobrescu de lângă crucea deținuților politici, a fost, cred eu, cel mai bun discurs al lui de la Mănăstirea Sâmbăta de Sus. Ceea ce nu înseamnă deloc că discursurile lui anterioare nu au fost foarte bune. Dar în acest discurs a pus parcă mai multe puncte pe „i”-uri dureroase ale poporului român.

M-aș bucura ca în viitor, dl. Florin Dobrescu să completeze expoziția de foști deținuți și martiri de la Penitenciarul Jilava, de care s-a ocupat împreună cu fostul președinte Emil Constantinescu și cu foarte numeroșii legionari asasinați acolo, în frunte cu Corneliu Codreanu. Deocamdată în expoziție nu-și găsește locul nici un legionar, ceea ce este o mare impietate. Apoi, expoziția ar trebui completată și cu Ion Antonescu, cu George Alexianu, cu gen. Pichi Vasiliu, cu Mihai Antonescu. Ei de ce lipsesc din expoziția de la Jilava? Nu cumva pentru că nu sunt agreați de evrei? Eu sunt sigur că lipsesc din acest motiv.

Dar, continuând să lansez propuneri spun: de ce  oare nu ar figura în această expoziție și Nicolae Ceaușescu? A fost închis la Jilava. În noaptea de 27/28 noiembrie 1940, când au avut loc asasinatele criminalilor care au ucis legionari nevinovați și nejudecați, el era acolo, în celula 13. A fost naționalist român. A dezvoltat România pe toate planurile mai mult decât a făcut-o oricare alt conducător din istoria țării. A condus România în singura perioadă din istorie când România fost o țară foarte importantă la scară planetară și când el a fost implicat la cel mai înalt nivel în cele mai mari negocieri ale lumii, cu rol decisiv: reluarea relațiilor dintre SUA și URSS, după completa lor întrerupere în 1967, stabilirea de relații între SUA și China, inexistente la acel moment, stabilirea de relații între Israel și Egipt și încheierea păcii între aceste două state. Niciodată nici un alt român nu s-a bucurat în lume de prestigiul lui Nicolae Ceaușescu. Și multe, multe altele…

Nu știu câți români știu astăzi că în 1969 Departamentul de Stat al SUA a cerut tuturor ambasadelor americane din Europa să facă lobby pentru ca lui Ceaușescu să i se acorde Premiul Nobel pentru Pace. Cei care au sabotat proiectul Departamentului de Stat au fost șefii CIA care se opuneau destinderii Est-Vest și care țineau omenirea calată pe o bipolaritate cu grad mare de adversitate, în cadrul căreia ei erau indispensabili. CIA a raportat în mod repetat Casei Albe, în mod fals, că de fapt politica naționalistă de independență a României este o cacealma făcută de Ceaușescu împreună cu KGB pentru a-l infiltra pe Ceaușescu în cercurile mari occidentale ca pe un cal troian. A explicat acest fenomen marele istoric american Larry L. Watts, el însuși colonel CIA, care a făcut studii universitare de istorie la Iași și Cluj, s-a căsătorit cu o româncă din Bistrița cu care are o fată, și-a făcut doctorat în România, iar între 1992 și 2009 a fost consilier al SUA pentru reformarea serviciilor secrete românești.

Acum spun un lucru pe care poate mulți români, de bună-credință, nu îl pot încă asimila: viitorul va demonstra fără putință de tăgadă că cei care în perioada 1969-1989 au luptat contra lui Ceaușescu, au luptat împotriva României!!! Validarea acestui adevăr este doar o chestiune de timp.

Cred că în viitor nici o grupare naționalistă românească nu mai trebuie să abordeze ideologii exclusiviste, de eliminare a celuilalt naționalist pentru că celălalt ar fi fost „așa și așa” și cred sincer că în viitor cei care vor continua să acționeze în acest mod se vor autoexclude și vor rămâne „patrioți de unii singuri”, ineficienți, neascultați de nimeni și veșnic nefericiți. Vor face doar jocul serviciilor secrete dezbinătoare ale poporului român, cu sau fără voia și știința lor.

SC: Vă mulțumesc! (Va urma)

 

8 comments

  1. Apăi, no
    ” MOȘU October 4, 2021 at 8:15 pm

    ”…– “cele mosite de SRI pe modelul Vadim-Becali” – CARE SINT DOVEZILE? Ce au spus gresit, de fapt?
    – “Reinviati spiritul Legiunii ” – in afara de citit… CE ACTIUNI PROPUI?„

    ”PROTOCOALELE…” și ”MUNCILE„…cunoașterea lor.

    Succes”
    Voi posta, la fiecare apariție a lui Corvin Lupu
    câte o ”protocoală” și o ”Belagină”, până la epuizarea lor sau banarea/blocarea de către webmasterul site-ului.

    ”CAPITOLUL I
    Sumar: Dreptul este în forţă. Libertatea este o idee. Liberalismul. Credinţa. Autonomia. Despotismul capitalului.
    Duşmanul intern. Mulţimea. Anarhia. Politica şi morala. Dreptul celui mai tare. Puterea evreiască francmasonă este de neînvins. Scopul justifică mijloacele. Mulţimea este oarbă. Alfabetul politic. Discordiile partidelor. Forma de guvern care conduce cel mai bine la scopul vostru este autocraţia . Lichiorurile tari.
    Clasicismul. Desfrâul. Principiul şi regulile guvernului evreiesc şi francmason. Teroarea. Libertate, Egalitate, Fraternitate. Principiul guvernului dinastic. Privilegiile aristocraţiei creştinilor nimicite. Noua aristocraţie.Fraternitate.Calcul psihologic. Abstracţia libertăţii. Amovibilitatea reprezentanţilor poporului. „Să părăsim orice frazeologie; să studiem fiecare idee prin ea însăşi, să luminăm
    situaţia prin comparaţii şi deducţii.
    Voi formula deci sistemul nostru din punctul vostru de vedere şi din punctul deVoi formula deci sistemul nostru din punctul vostru de vedere şi din punctul de
    vedere al creştinilor.vedere al creştinilor.
    Trebuie remarcat că oamenii care au instincte rele sunt mai numeroşi decât cei cuTrebuie remarcat că oamenii care au instincte rele sunt mai numeroşi decât cei cu
    instincte bune. De aceea se ating cele mai bune rezultate conducând pe oameniinstincte bune. De aceea se ating cele mai bune rezultate conducând pe oameni
    pr prin in vioviolenlenţă ţă şi şi terteroareoare, , nu nu prin prin disdiscuţcuţii ii acaacademdemice. ice. FiFiecaecare re om om nănăzuzuieieştşte e lala
    putere, sunt puţini care nu sunt dispuşi să jertfească bunurile tuturor pentru a-şi putere, sunt puţini care nu sunt dispuşi să jertfească bunurile tuturor pentru a-şi
    ajunge binele lor propriu.ajunge binele lor propriu.
    târziu legii, care nu este decât aceeaşi putere însă mascată. Conchid deci dintârziu legii, care nu este decât aceeaşi putere însă mascată. Conchid deci din
    aceaceastasta ca că, ă, dupdupă ă leglegea ea natunaturii, rii, drepdreptul tul consconstă în tă în putputere.ere.
    Libertatea politică este o idee iar nu un fapt. Trebuie să ştii să aplici această ideeLibertatea politică este o idee iar nu un fapt. Trebuie să ştii să aplici această idee
    când este când este necesar să necesar să atragi masele populare în partiatragi masele populare în partidul tău prin momeala unei iddul tău prin momeala unei idei,ei,
    dadacă că acacesest t papartrtid id a a foformrmululat at scscopopul ul de de a a ninimimici ci papartrtididul ul care care este este la la puteputere.re.
    Această problemă devine uşoară dacă adversarul deţine această putere dinAceastă problemă devine uşoară dacă adversarul deţine această putere din
    ideea libertăţii, din ceea ce se numeşte liberalism, şi dacă sacrifică cât mai puţinideea libertăţii, din ceea ce se numeşte liberalism, şi dacă sacrifică cât mai puţin
    din din putputereerea a sa sa penpentru tru aceaceastastă ă ididee. Şi ee. Şi iatiată ă undunde e va va apăapărea rea trtriumiumfuful l teoteorierieii
    noastre: frânele slăbite ale puterii sunt imediat apucate, în virtutea legii vieţii,noastre: frânele slăbite ale puterii sunt imediat apucate, în virtutea legii vieţii,
    de ade altlte mâe mâinini, pi, penentrtru că fu că fororţa oţa oararbă a poporbă a popor ului ului nu nu poate poate rămânrămân e e nici nici o o singsingurăură
    zi fără călăuză, şi pentru că noua putere nu face decât să ia locul celei vechi,zi fără călăuză, şi pentru că noua putere nu face decât să ia locul celei vechi,
    slăbite prin liberalism.slăbite prin liberalism.
    În zilele noastre puterea aurului a înlocuit puterea guvernelor liberale. A fost unÎn zilele noastre puterea aurului a înlocuit puterea guvernelor liberale. A fost un
    timp când credinţa guverna. Ideea libertăţii este irealizabilă, pentru că nimenitimp când credinţa guverna. Ideea libertăţii este irealizabilă, pentru că nimeni
    nu ştie să se folosească de ea, într-o măsură justă. Ajunge să laşi câtva timpnu ştie să se folosească de ea, într-o măsură justă. Ajunge să laşi câtva timp
    poporul să se guverneze el singur pentru ca această autonomie să se transforme poporul să se guverneze el singur pentru ca această autonomie să se transforme
    imediat în dezmăţ.imediat în dezmăţ.
    Atunci apar dezbinări, care Atunci apar dezbinări, care se transformă foarte se transformă foarte repede în luptrepede în lupte socialee sociale, în care, în care
    Statele Statele se cose consumă şnsumă şi unde măreţia loi unde măreţia lor se preface în cr se preface în cenuşă.enuşă.
    FiFie e că că ststatatul ul se se isistotoveveştşte e în în prpropopririilile e sasale le coconvnvululsisii i sau sau că că certcerturilurile e salesale
    lăuntrice îl lasă la discreţia duşmanilor din afară, el poate fi atunci consideratlăuntrice îl lasă la discreţia duşmanilor din afară, el poate fi atunci considerat
    iremediabil pierdut: el este în puterea noastră. Despotismul capitalului, careiremediabil pierdut: el este în puterea noastră. Despotismul capitalului, care
    este este întreg în întreg în mâinile noastre, îi apare ca o mâinile noastre, îi apare ca o scândscândură a ură a naufnaufragiragiatulatului de care ui de care esteeste
    obligat, vrând nevrând, să se agaţe, de frică să nu se scufunde.obligat, vrând nevrând, să se agaţe, de frică să nu se scufunde.
    Pe acela pe care sufletul său liberal 1-ar face să socotească aceste raţionamente caPe acela pe care sufletul său liberal 1-ar face să socotească aceste raţionamente ca
    imorimorale 1-aş ale 1-aş întrîntreba: dacă eba: dacă oricorice e stastat t are doi are doi inaminamiciici, , şi şi dacă îi dacă îi este îngădeste îngăduit săuit să
    întrîntrebuiebuinţeznţeze e contcontra ra inaminamiculicului ui din afară, din afară, fără ca fără ca acestacesta a să să fie consifie consideraderat t drepdreptt
    imimororalal, , totoatate e mimijjloloacacelele e de de luluptptă, ă, ca, ca, de de exeexemplmplu, u, de de a a nu nu îi îi facface e cuncunoscoscutut
    pl planuanurilrile e salsale e de de atatac ac sau sau de de apapărărarare, e, de de a-a-1 1 susurprrprininde de nonoaptaptea ea sau sau cu cu foforţrţee
    superioare; pentru ce aceleaşi măsuri, întrebuinţate contra unui inamic mai rău, caresuperioare; pentru ce aceleaşi măsuri, întrebuinţate contra unui inamic mai rău, care
    ar ruina ordinea socială şi proprietatea, ar fi numite nepermise şi imorale?ar ruina ordinea socială şi proprietatea, ar fi numite nepermise şi imorale?
    Un spirit chibzuit poate spera să conducă mulţimile prin îndemnuri cuminţi sauUn spirit chibzuit poate spera să conducă mulţimile prin îndemnuri cuminţi sau
    prin convingeri, când calea este deschisă contrazicerii, chiar nelogice, numai să prin convingeri, când calea este deschisă contrazicerii, chiar nelogice, numai să
    pară seducătoare poporului care înţelege totul în mod superficial? pară seducătoare poporului care înţelege totul în mod superficial?
    OamOameniienii, , fie ei fie ei din pleava sociedin pleava societăţităţii i sau nu, sau nu, sunt călăuzisunt călăuziţi ţi excluexclusiv numai siv numai dede
    micile micile lor lor pasiuni, pasiuni, de de supsupersterstiţiţiiliile e lorlor de de obiobiceiceiuriurile, de le, de tratradiţdiţiiliile e şi şi teoteoriiriile le lor lor
    cel cel puţipuţin, n, supersuperficficialăială; ; în în recunrecunoaşteoaşterea rea sa sa faţă de faţă de secresecretele tele polipolitictice, e, mulmulţimeţimea a iaia
    hotărâri absurde; un fel de anarhie nimiceşte conducerea.hotărâri absurde; un fel de anarhie nimiceşte conducerea.
    Politica nu are nimic cu morala. Guvernul care se lasă condus de morală nu estePolitica nu are nimic cu morala. Guvernul care se lasă condus de morală nu este
    po polilititic c şi şi în în conconsecsecinţinţă ă putputereerea a sa sa esteste e şubrşubredăedă. Acela . Acela care care vrevrea a să să domdomneaneascăscă
    trebuie să recurgă la viclenii şi ipocrizii. Marile calităţi populare, sinceritatea şitrebuie să recurgă la viclenii şi ipocrizii. Marile calităţi populare, sinceritatea şi
    oneonestitstitateatea a – – sunsunt t vicvicii ii în în polpolitiitică, pecă, pentrntru că ele rău că ele răstoastoarnă rernă regii de pgii de pe trone tronuriurile lor le lor
    mai bine mai bine decâdecât t inaminamicul cel icul cel mai puternimai puternic. Acesc. Aceste te calicalităţi trebuie tăţi trebuie să să fîe fîe însuşiriînsuşirilele
    regatelor creştine, noi nu trebuie să le luăm deloc drept călăuză.regatelor creştine, noi nu trebuie să le luăm deloc drept călăuză.
    ScopuScopul nostru estl nostru este să posedăm pute să posedăm puterea. Cuerea. Cuvântvântul „drepturi” ul „drepturi” este este o o idee idee abstractăabstractă
    pe care nimic nu o justifică. Un asemenea cuvânt înseamnă pur şi simplu aceasta: pe care nimic nu o justifică. Un asemenea cuvânt înseamnă pur şi simplu aceasta:
    „Daţi„Daţi-mi ceea ce -mi ceea ce vreau, ca să vreau, ca să pot dovedi prin pot dovedi prin aceasaceasta că eu ta că eu sunt mai putesunt mai puternic decâtrnic decât
    voi.” Unde începe dreptul, unde se sfârşeşte?voi.” Unde începe dreptul, unde se sfârşeşte?
    Într-un stat unde puterea este rău organizată, unde legile şi guvernul au devenitÎntr-un stat unde puterea este rău organizată, unde legile şi guvernul au devenit
    impimpersoersonale prnale prin fapin faptul drepturilor fără tul drepturilor fără numărnumăr, pe , pe care liberalismul care liberalismul le-a creat, le-a creat, eueu
    văd un nou drept de a mă arunca, prin legea celui mai puternic, asupra tuturor văd un nou drept de a mă arunca, prin legea celui mai puternic, asupra tuturor
    ordinelor şi regulamentelor stabilite şi de a le răsturna; de a pune mâna pe legi, de aordinelor şi regulamentelor stabilite şi de a le răsturna; de a pune mâna pe legi, de a
    reconstrui toate instituţiile şi de a deveni stăpânul acelora care au lăsat în seamareconstrui toate instituţiile şi de a deveni stăpânul acelora care au lăsat în seama
    noastră drepturile pe care puterea lor le-o dădea, şi care au renunţat de bunăvoie,noastră drepturile pe care puterea lor le-o dădea, şi care au renunţat de bunăvoie,
    în mod liberal.în mod liberal.
    PriPrin n fafaptuptul l frafragilgilităităţiţii i actactualuale e a a tuttuturouror r putputerierilorlor, , puputetererea a nonoasastrtră ă va va fi fi mamaii
    duradurabilbilă ă ca oricaca oricare alta, pentre alta, pentru ru că că ea va ea va fi de fi de neînvneînvins, până ins, până în momentul în în momentul în carecare
    va fi va fi atatât ât de de bibine ne înînrărădădăcicinanatătă, , înîncâcât t ninici ci o o viviclclenenie ie nu nu ar ar puputetea a să o să o mmaiai
    ruineze…ruineze…
    Din răul trecător pe care suntem nevoiţi să-1 spunem acum, se va naşte binele unuiDin răul trecător pe care suntem nevoiţi să-1 spunem acum, se va naşte binele unui
    guvern de nezdruncinat, care va restabili mersul regulat al mecanismuluiguvern de nezdruncinat, care va restabili mersul regulat al mecanismului
    existenţei naţionale, tulburată de liberalism. Rezultatul justifică mijloacele. Să neexistenţei naţionale, tulburată de liberalism. Rezultatul justifică mijloacele. Să ne
    îndreptăm atenţiunea, în proiectele noastre, mai puţin asupra binelui şi a moraleiîndreptăm atenţiunea, în proiectele noastre, mai puţin asupra binelui şi a moralei
    decât asupra necesarului şi utilului.decât asupra necesarului şi utilului.
    Avem în faţa noastră un plan, în care linia este expusă după regulile strategice,Avem în faţa noastră un plan, în care linia este expusă după regulile strategice,
    de care nu ne putem îndepărta fără riscul de a vedea distruse lucrările mai multor de care nu ne putem îndepărta fără riscul de a vedea distruse lucrările mai multor
    secole.secole.
    Pentru Pentru a a găsi găsi mijlmijlocul ocul care care duce duce la la acest acest scop, scop, trtrebebuiuie să ţie să ţinenem sem seamama dea de
    laşitatea, de nestatornicia, de inconstanţa mulţimiilaşitatea, de nestatornicia, de inconstanţa mulţimii, de incapacitatea de , de incapacitatea de a înţelege şia înţelege şi
    apreciaprecia condiţiia condiţiile propriei salle propriei sale vieţi şi ale prosperite vieţi şi ale prosperităţii sale. ăţii sale. Trebuie Trebuie să să înţelegeînţelegemm
    că puterea mulţimii este oarbă, nesăbuită, nu raţionează, ascultă în dreapta şi încă puterea mulţimii este oarbă, nesăbuită, nu raţionează, ascultă în dreapta şi în
    stânga. Un orb nu poate conduce pe un orb fără să ajungă la prăpastie; la felstânga. Un orb nu poate conduce pe un orb fără să ajungă la prăpastie; la fel
    înţeînţe leg leg nimic nimic din din politpolit ică, ică, nu nu pot pot pretpret inde inde s-o s-o căcălălăuzuzeaească scă făfără ră să să pipiarardă dă totoatatăă
    naţiunea.naţiunea.
    Numai un Numai un individ pregătit din individ pregătit din copilărie pentru copilărie pentru autocautocraţie poatraţie poate cunoaşte graiule cunoaşte graiul
    politic şi realitatea politică. Un popor lăsat în voia lui, adică parveniţilor din politic şi realitatea politică. Un popor lăsat în voia lui, adică parveniţilor din
    mediul lui, se ruinează prin discordiile de partide, pe care le aţâţă setea de putere,mediul lui, se ruinează prin discordiile de partide, pe care le aţâţă setea de putere,
    şi prin dezordinile care nasc din ele. Le este cu putinţă maselor populare săşi prin dezordinile care nasc din ele. Le este cu putinţă maselor populare să
    judece liniştit, fără rivalităţi interne, să conducă afacerile ţării care nu pot fi judece liniştit, fără rivalităţi interne, să conducă afacerile ţării care nu pot fi
    coconfnfunundadate te în intîn interereseselele e persopersonalenale? ? Pot Pot ele ele să să se se apere apere contcontra ra inaminamiciicilor lor dindin
    afară? Este imposibil. Un plan, împărţit în atâtea capete, câte sunt în mulţime, îşiafară? Este imposibil. Un plan, împărţit în atâtea capete, câte sunt în mulţime, îşi
    pierde unitatea: el devine de neînţeles şi irealizabil. pierde unitatea: el devine de neînţeles şi irealizabil.
    Nu Numamai i un un autoautocrat poate crat poate întîntocmocmi i plaplanuri vaste nuri vaste şi şi clclareare, , şi poate să şi poate să dea locudea locull
    cuvenit tuturor lucrurilor în mecanismul maşinii guvernamentale. Să conchidemcuvenit tuturor lucrurilor în mecanismul maşinii guvernamentale. Să conchidem
    deci că un guvern folositor ţării şi capabil să-şi ajungă scopul propus trebuie să fiedeci că un guvern folositor ţării şi capabil să-şi ajungă scopul propus trebuie să fie
    concentraconcentrat t în în mâinimâinile le unui unui singur individ responsabsingur individ responsabil. Fără il. Fără despodespotismutismul l absolabsolut,ut,
    civilizaţia nu poate exista; ea nu este opera maselor, dar a călăuzei lor, oricare ar ficivilizaţia nu poate exista; ea nu este opera maselor, dar a călăuzei lor, oricare ar fi
    ea.ea.
    Mulţimea este un barbar care îşi arată barbaria în toate ocaziile, în momentul înMulţimea este un barbar care îşi arată barbaria în toate ocaziile, în momentul în
    care mulţimea ia în mâini libertatea, ea o transformă foarte repede în anarhie, carecare mulţimea ia în mâini libertatea, ea o transformă foarte repede în anarhie, care
    este cel mai înalt grad de barbarie.este cel mai înalt grad de barbarie.
    Vedeţi acele animale bete de rachiu, îndobitocite de vin, cărora dreptul de a beaVedeţi acele animale bete de rachiu, îndobitocite de vin, cărora dreptul de a bea fărfără ă limlimită le ită le esteste e dat împreudat împreună nă cu cu liblibertaertateatea. . Noi nu Noi nu puteputem m îngîngădui ca ădui ca aiai
    noştri să decadă în acest grad… Popoarele creştine sunt abrutizate de băuturilenoştri să decadă în acest grad… Popoarele creştine sunt abrutizate de băuturile
    tartari; tini; tinereereţea lor esţea lor este abrute abrutiztizată de ată de studiile clasice studiile clasice şi şi de de orgiile precoce orgiile precoce la la carecare
    i-au i-au împiîmpins ns agenagenţii noştri – ţii noştri – învăţînvăţătorători, servitoi, servitori, guvernari, guvernante – nte – în în casele bogate,casele bogate,
    trtrimimişişii ii nonoştştri ri în în alaltă tă papartrte, e, fefememeilile e noanoastrstre e în în lolocalcaluriurile le de de petpetrecrecere ere aleale creştinilor, în numărul acelora din urmă, contez pe cele ce se numesc „femei decreştinilor, în numărul acelora din urmă, contez pe cele ce se numesc „femei de lume”, imitatoare de bunăvoie ale orgiilor şi ale luxului lor.lume”, imitatoare de bunăvoie ale orgiilor şi ale luxului lor.
    Cuvântul nostru de ordine este: forţa şi ipocrizia. Singură forţa poate triumfa înCuvântul nostru de ordine este: forţa şi ipocrizia. Singură forţa poate triumfa în politică, mai politică, mai cu cu seamă seamă dacă ea este ascunsă în dacă ea este ascunsă în taletalentelntele necesare oamene necesare oamenilor deilor de stat Violenţa trebuinţa trebuie e să să fie un fie un prinprincipicipiu, viclenu, viclenia şi ia şi ipocrizia o ipocrizia o regulă regulă pentrupentru guvernele guvernele care care nu nu vor vor să-şi să-şi laslase coroae coroana în mâinna în mâinilile sluje slujbaşbaşililor unei noi putor unei noi puterieri..Acesest rău este singut rău este singurul mijloc de a ajunge la scopul doritrul mijloc de a ajunge la scopul dorit, binele. , binele. De De aceea aceea noinoi
    nu nu trebuie trebuie să să şovăim şovăim în în faţa faţa corucorupţipţiei, a înşeei, a înşelătolătoriei şi a trăriei şi a trădăridării, ori de câti, ori de câte orie ori
    ne ne popoatate e seservrvi i pepentntru ru a a ne ne ajajununge ge scscopopulul, , îîn n popolilititică că trtrebebuiuie e să ştii să iei proprietatea altuia fără ezitare, dacă putem obţine în felul acesta supunerea şi proprietatea altuia fără ezitare şi puterea necesare pentru a întreţine această teroare care face ca popoarele să asculte orbeşte. O asprime dreaptă, dar inflexibilă, este cel mai mare factor al forţei unui stat, nu este deci numai avantajul nostru, este datoria noastră, pentru a obţine victoria, de a rămâne în acest program de violenţă şi ipocrizie.
    O asemenea doctrină bazată pe calcul este tot atât de eficace ca şi mijloacele pe care le întrebuinţează. Prin urmare, nu numai prin aceste mijloace, dar şi prin această doctrină a asprimii vom triumfa şi vom supune toate guvernele guvernului nostru suprem. Va fi de ajuns să se ştie că suntem inflexibili, pentru ca orice nesupunere să înceteze. Noi suntem primii, care, în ceea ce este încă antichitate, am aruncat poporului cuvintele: „Libertate, Egalitate, Fraternitate”, cuvinte repetate de atâtea ori după aceea de către papagalii inconştienţi, care, atraşi din toate părţile de această momeală, nu s-au folosit de ea decât pentru a distruge prosperitatea lumii, adevărata libertate individuală, altădată atât de bine garantată de înfrânarea mulţimii. Oameni care se credeau inteligenţi nu au putut să ghicească înţelesul ascuns al acestor cuvinte, nu au văzut că ele se contrazic, nu au văzut că în natură nu există egalitate, că nu există libertate, că natura însăşi a stabilit inegalitatea spiritelor, a caracterelor şi a inteligentelor, aşa de mult supuse legilor sale; aceşti oameni nu au înţeles că mulţimea este o forţă oarbă; că parveniţii pe care îi aleg pentru a guverna nu sunt mai puţin orbi în politică decât ei înşişi, că iniţiatul chiar dacă e un prost poate guverna, pe câtă vreme mulţimea de iniţiaţi, chiar plini de geniu, nu înţelege nimic din politică. Toate aceste consideraţii nu au răsărit în cugetul creştinilor; totuşi pe aceasta se bazează principiul guvernului dinastic; tatăl transmitea fiului secretele politice, necunoscute în afară de cercul membrilor familiei domnitoare, pentru ca nimeni să nu poată trăda secretul. Mai târziu sensul transmiterii ereditare al adevăratelor principii ale politicii s-a pierdut. Succesul operei noastre a fost mărit prin aceasta.Totuşi, în lume, cuvintele Libertate, Egalitate, Fraternitate au pus în rândurile noastre, prin mijlocirea agenţilor noştri orbi, legiuni întregi de oameni care au purtat cu entuziasm steagurile noastre. Şi totuşi aceste cuvinte erau viermi care rodeau prosperitatea tuturor neevreilor, distrugând peste tot pacea, liniştea, solidaritatea, săpând toate temeliile statelor lor. Veţi vedea mai târziu că aceasta a servit triumfului nostru, aceasta ne-a dat, între altele, posibilitatea de a da lovitura cea mai importantă, cu alte cuvinte, a desfiinţa privilegiile, esenţa însăşi a aristocraţiei creştinilor, şi unicul mijloc de apărare pe care îl au contra noastră popoarele şi naţiunile. Deasupra ruinelor aristocraţiei naturale şi am luat drept criteriu al acestei noi aristocraţii bogăţia, care depinde de noi, şi ştiinţa, care este condusă de înţelepţii noştri. Triumful nostru a fost încă înlesnit prin faptul că în raporturile noastre cu oamenii de care avem nevoie am ştiut întotdeauna să atingem coardele cele mai simţitoare ale spiritului uman: calculul, lăcomia, nesaţul cerinţelor materiale ale omului, fiecare din aceste slăbiciuni omeneşti, luată aparte, este capabilă să înăbuşească spiritul de iniţiativă, punând voinţa oamenilor la dispoziţia aceluia care le cumpără munca. Ideea abstractă a libertăţii a dat posibilitatea de a convinge mulţimile că un guvern nu este altceva decât un girant al proprietarului pământului, adică al poporului, şi, că el se poate schimba cum se schimbă nişte mănuşi vechi. Amovibilitatea reprezentanţilor poporului îi punea la dispoziţia noastră; ei depindeau de alegerea noastră….”
    P.S. Ignorați repetările din formatare 🙁
    https://kupdf.net/search/protocoalele+inteleptilor+din+sion
    Succes

  2. ”Dincolo de curgerea timpului şi de cugetarea zeilor, este Focul
    cel Viu şi Veşnic, din care vin toate şi prin care fiinţează toate
    cele ce sunt. Totul şi nimicul sunt suflarea Sa, golul şi plinul sunt
    mâinile Sale, mişcarea şi nemişcarea sunt picioarele Sale, nicăieri
    şi peste tot este mijlocul Său, iar chipul Său este lumina. Nimic
    nu este făptuit fără de lumină şi tot ce vine din lumină este viaţă
    şi ia făptură”
    http://remerra.blogspot.com/p/pag1.html

    Și o ”muncă”

    ” Prima muncă – uciderea leului din Nemea. Acesta era o fiară care pustia ţinutul respectiv şi înspăimânta oamenii. Leul se ascundea într-o grotă cu două ieşiri şi reuşea să atragă oamenii transformându-se într-o frumoasă fată. Eroul îşi dă seama de şiretlic, astupă una dintre ieşiri şi apoi în întunericul grotei se luptă cu leul. Heracle reuşeşte în cele din urmă să-l sugrume. Îi jupoaie pielea cu ajutorul propriilor sale gheare, deoarece nici piatra ascuţită şi nici pumnalul din metal nu reuşesc să-i străpungă pielea. Înfăţişându-se mai apoi lui Euristeu, îmbrăcat cu pielea leului, acesta, de frică, nu-i îngăduie să pătrundă în cetate, ci îi porunceşte să-şi depună prada înaintea porţilor. Conform tradiţiei, cu această ocazie, Heracle înfiinţează Jocurile Nemeiene.
    Leul din Nemeea este de fapt întruchiparea caracterului animalic din om, adică a egoului în formă brută. Cei aflaţi în acest stadiu nu pun preţ decât pe corpul fizic şi sunt în stare de orice pentru a-l apăra, dezvolta şi manifesta.
    În mod evident, preotesele l-au supus pentru început la testul postului, acesta fiind cel care poate stăpâni trupul, dar care potoleşte şi multe porniri lăuntrice trufaşe. Unele versiuni ale mitului susţin că lupta (inclusiv căutarea) ar fi durat 30 de zile, ceea ce presupune că postul a fost extrem de dur. În mod normal, testul de post al aspirantelor era de 15-20 de zile şi doar tradiţia afirmă că existaseră odată preotese care puteau ţine 30 de zile de post.
    Faptul că leul a fost răpus în întunericul grotei sugerează că interiorul (aparent aflat în întuneric) trebuie să domine exteriorul şi nu invers. Ego-ul este puternic doar când se raportează la exterior, la alte persoane.
    Faptul că pielea leului nu putea fi străpunsă de nicio armă, decât de propriile sale gheare, sugerează în mod clar că egoul are destinul de a fi sfâşiat de propriile fapte.
    Doar voinţa, determinarea şi puterea unui suflet curat pot stăpâni trupul şi pornirile sale animalice. În mod evident, lui Heracle i s-a testat şi instinctul de conservare (leul transformat într-o fată frumoasă).
    De remarcat faptul că acest tip de încercare (testarea părţii animalice din om) era întâlnit şi la alte şcoli de iniţiere din antichitate. Preoţii egipteni îşi supuneau şi ei discipolii la astfel de teste dure. Spiritualitatea nu poate creşte într-un trup dominat de pasiuni animalice. Trupul trebuie curăţit de acestea. Curajul, postul şi controlul pornirilor sexuale erau primele teste pe care trebuiau să le treacă aspiranţii. Ele sunt în directă legătură cu instinctele animalice (supravieţuire, adaptare, conservare) şi toate trei trebuiau trecute.”

    Succes

  3. Vasilică Militaru - Asociația Neamul Românesc

    Domnul Corvin Lupu are veleități de profesor. Din păcate, am mai remarcat recent la un alt personaj pretenția de a se crede un Corneliu Codreanu reînviat. Mesajul său de final vizează criticii actualului partid parlamentar AUR. Domnia sa nu a studiat suficient de mult mișcarea Legiunii pe care o gratulează. Legionarii s-au format în cuiburi mici și atunci când s-au reunit, sub pretenția că au ajuns la marea biruință legionară, au fost decimați chiar de românul Ion Antonescu. După, și-au învățat lecția și au supraviețuit în grupări mici. După marea epurare comunistă, supraviețuitorii au revenit la organizarea de cuiburi.Foarte mulți legionari au rezistat până la moarte numai acționând singuri. Unirea în jurul unui singur partid ajuns în Parlament grație pandemiei covidiene și a unor oameni cu conexiuni în unele servicii secrete, este un deziderat ineficient la acest moment. Cei care au ajuns la vârful AUR se cred deja niște guru ai naționalismului românesc așa cum, din păcate se crede și domnul Corvin Lupu. Recomand naționaliștilor români să rămână prudenți și critici. Cei care clamează o mare biruință sunt adevărații ignoranți, mincinoși și trădători ai cauzei naționale

    • _ @ (Vasilică Militaru – Asociația Neamul Românesc October 23, 2021 at 6:55 am … & …„Revenire”: -Gheorghe Moise October 14, 2021 at 8:04 am).

      _ @(* Asociaţia NEAMUL ROMÂNESC Cod unic R.N.O.N.G.: 14031/A/2011, Petru Vodă, Neamţ
      telefon 0766.266764, e.mail: neamul_romanesc@yahoo.com *)

      -(Q-?!!!): …- De ce nu activezi „WhatsApp”, pe telefonul „afișat”: 0766.266764 … ?!!!!!!!!!!!

      -„De ce i-ți este frică nu scapi!” -„Proverb Romanesc / Latinesc – Ancestral”.

      -Dacă rezolvi problema, te rog să-Mi comunici, ca răspuns la acest comentariu, …căci la cel din data -October 14, 2021 at 8:04 am, …nu ai binevoit să-Mi răspunzi.

      -„Mesia”.

  4. Vasilică Militaru - Asociația Neamul Românesc

    Îi recomand domnului Corvin Lupu să afle și alte devăruri despre patriotul Dragnea dar și despre noul patriot George Simion din acest articol și dintr-o eventuală discuție cu Ninel Peia.
    https://inpolitics.ro/scandal-de-proportii-ninel-peia-george-simion-e-homosexual_18447900.html

    • _ (Q-?): -Observațiile tale, sau „eventualele critici” / păreri, despre ceea ce ai postat, de ce nu le scrii (?!!!), …
      sau, doar „te uiți pe gaura cheii” și apoi încerci să te dai interesant cu „Wooowwww, iată ce am văzut, iată ce am auzit, iată ce au zis aceia și ceilalți” !!!!!!!!

      -„Bagă-ți mințile în capățîna mică în care se observă cu ușurință că creierul î-ți stă foarte lejer!” -Proverb Romanesc / Latinesc – Ancestral!

      _ Amin!tește-ți profețiile _ Matei 7/1-5: …

      -*1. Nu judecati, ca sa nu fiti judecati.
      2. Caci cu ce judecata judecati veti fi judecati, si cu ce masura masurati vi se va masura.

      3. De ce vezi tu paiul din ochiul fratelui tau si nu te uiti cu bagare de seama la bulamacul din ochiul tau?

      4. Sau, cum poti zice fratelui tau: -“Lasa-ma sa scot paiul din ochiul tau”, si, cand colo, tu ai un bulamac in al tau?…

      5. Fatarnicule, scoate intai bulamacul din ochiul tau, si atunci vei vedea deslusit sa scoti paiul din ochiul fratelui tau.*

      -„Mesia”.

  5. gheorghe pe stil nou

    Vasilică Militaru, “Moşul” şi “Dragoş” sunt cel puţin asociaţi (dacă nu chiar una şi aceeaşi persoană) în mai multe acţiuni de denigrare sau de învrăjbire. L-au atacat si pe dl. profesor Ion Coja sub aceste identităţi, iar „Dragoş” transmite ameninţări cu moartea ţintelor atacurilor lor.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *