Home / Chestiunea Jidănească / Alexandru Florian, directorul Institutului Elie Wiesel, care este împotriva naționalismului, își exprimă susținerea față de organizațiile de extremă stânga, Antifa și Black Live Matter

Alexandru Florian, directorul Institutului Elie Wiesel, care este împotriva naționalismului, își exprimă susținerea față de organizațiile de extremă stânga, Antifa și Black Live Matter

Incorect Politic
Februarie 6, 2021

Comentariu iscălit de “Naționalistul”:

Alexandru Florian, directorul Institutului Elie Wiesel, care este impotriva nationalismului, isi exprima sustinerea fata de organizatiile de extrema stanga, Antifa si Black Live Matter, care au orchestrat violentele din vara anului 2020. Au daramat statui, au spart magazine, au incendiat masini de politie, au atacat oameni, creand haos. Black Lives Matter a fost propusa la Premiul Nobel pentru Pace.

Iata articolul lui Alexandru Florian publicat pe site-ul Republica.ro:

“Statuile: la ei se coboară, la noi se ridică

Din anii ’90 România a anunţat, prin lideri politici, opţiunea occidentalizării şi a intrării în clubul elitelor care dirijează aria globalizării. Aderarea la NATO şi UE a echivalat cu faptul recunoaşterii de către „centrul lumii” că avem potenţial pentru a ne alătura. Nu ştiu cât de convergenţi suntem cu partenerii noştri în tendinţe ce ţin de legislaţie, justiţie, economie, sănătate sau educaţie. Nu ştiu dacă în 17 ani de NATO şi 13 ani de UE am reuşit să ne armonizăm cu partenerii din orchestră. Nu ştiu dacă decalajele tehnice, instituţionale, legislative s-au micşorat sau dacă am reuşit să ne apropiem de standardele lor de viaţă. Ştiu că avem o prezenţă utilă şi recunoscută în NATO, că de asemenea parteneriatul strategic cu SUA funcţionează bine. Am aflat recent că nu îndeplinim încă niciun criteriu pentru aderarea la Spaţiul Schengen. E bine, nu e bine? Mai ştiu că nimeni nu este perfect şi că obţinerea sincronizării nu este sinonimă cu clonarea strategiilor partenerilor.

Evenimentele sociale care s-au succedat cu repeziciune, după genunchiul apăsat cu brutalitate timp de 9 minute pe gâtul afroamericanului George Floyd, au arătat că la civism ne aflăm în defazaj faţă de parteneri. Iar uneori suntem chiar decuplaţi de la unele valori civice care animă astăzi societatea civilă occidentală. În marile oraşe din SUA şi Europa Occidentală moartea lui Floyd a declanşat valuri de manifestaţii de protest faţă de metodele opresive ale poliţistilor şi împotriva rasismului. La noi a fost linişte.

La ei am asistat practic la o spirală a exprimării, prin mesaje dintre cele mai hotărâte, a dezaprobării rasismului. Presiunea a fost atât de mare încât majoritatea analiştilor apreciază că raporturile majorităţii cu minorităţile rasiale în viaţa de zi cu zi trebuie regândite. Rasismul este încă o prejudecată, mai mult sau mai puţin ascunsă, în mentalul multor cetăţeni. Fără nicio îndoială în societatea americană există o prăpastie între politicile declarative antirasiste şi comportamentele instituţionale sau cele cotidiene. Schimbări vor avea loc, unele dintre ele au şi fost anunţate.

La noi linişte în spaţiul public, fără manifestări de solidarizare. Mai mult, problemele structurale ale rasismului american şi manifestările actuale au fost ocolite de către media. Ar fi fost poate un bun prilej pentru o analiză raţională asupra antigipsismului din România, a politicilor publice pentru diminuarea acestuia. Dezbaterile s-au oprit mai mult asupra mişcărilor de protest ieşite de sub control şi care au derapat în agresivitate, violenţă, distrugeri. Momentul de apogeu al talkshow-ului a fost încercarea de a apropia, până la suprapunere, violenţele din SUA şi mitingul din 10 august 2018 din Piaţa Victoriei. Un adevărat exerciţiu de suprarealism.

La ei manifestaţiile antidiscriminare s-au continuat cu acţiuni de debulonare sau doborâre a unor statui de pe soclu. Ele sunt simboluri ale unei epoci extrem de nefaste pentru populaţia de culoare. Statuile îndepărtate în aceste zile din SUA, Marea Britanie sau Belgia simbolizează trecutul colonial, dar şi sclavagismul populaţiei de culoare. Aşa cum au fost gândite, construite şi amplasate ele transmit un mesaj pozitiv „din timpul vremurilor de aur” pentru ţările colonizatore. Astfel, statuile sunt într-o profundă disonanţă cu memoria populaţiei de culoare sau a afroamericanilor. Această perspectivă de revizuire a memoriei publice a istoriei identitare presupune recunoaşterea identităţii celor oprimaţi şi discriminaţi. Deosebit de important este faptul că acest proces este susţinut de segmente ale intelectualităţii şi mass media. Indiferent dacă sunt sau nu de acord cu dărâmarea statuilor, se remarcă o opinie comună a actorilor care participă la dezbatere. Memorializarea publică a istoriei este diferită de istoriografie. Simbolurile publice ale sitoriei unei ţări trebuie să se conformeze valorilor civice dominante.”[1]

Nu este prima data cand Alexandru Florian isi exprima sustinerea fata de extremismul de stanga.

Mihai Demetriade si Madalin Hodor, doi activisti de stanga, care neaga adevarul despre experimentul Pitesti:

“Chiar în vremea în care, în România rulează în cinematografe primul film despre „Experimentul Pitești”, Radio France International (RFI) găzduiește un interviu cu cercetătorul CNSAS, Mihai Demetriade(FOTO), în care acesta insinuează că „victimele nu sunt chiar victime”.

Într-un interviu acordat scriitorului și jurnalistului Wiliam Totok, cercetătorul CNSAS Mihai Demetriade nici nu vrea să folosească termenul de „Experiment”, pentru că, în opinia lui „ este o lectură hiperbolizantă și excesiv individualizantă a poveștii cu Piteștiul”. El ar spune că este „ o acțiune, cum o numește la un moment dat [ofițerul Tudor] Sepeanu, o acțiune de rupere sau o acțiune de disoluție sau o acțiune de diversiune, cum o numește [generalul de Securitate] Nicolschi.”

Acesta afirmă că victimele au avut un grad de complicitate „mai adâncă și mult mai subtilă” cu fenomenul. Demetriade reia teza oficială a regimului comunist, cum că pentru acest experiment diabolic, vinovați au fost…legionarii, care în perioada respectivă erau în închisori.”[2]

Un alt activist de stanga, Madalin Hodor, sustinator al USR-PLUS, insulta victimele experimentului Pitesti:

“Istoricul Mădălin Hodor, cercetător în cadrul Consiliului Național pentru Studierea Arhivelor Securității (CNSAS), consideră că studenții trecuți în anii ’50 prin experimentul din închisoarea Pitești erau „niște căcați cu ochi care se torturau între ei pentru un blid în plus”, postarea fiind o reacție la declarația colegului său Mihai Demetriade, care a afimat, luni, că „victimele de la Pitești nu au fost chiar victime”.”[3]

Alexandru Florian de la Institutul Elie Wiesel isi exprima sustinerea fata de aceste afirmatii mincinoase. Iata mesajul sau transmis catre RFI Romania:

“Este inadmisibil ca în democrație Ideile să ucidă! Libertatea de opinie înseamnă dialog și argumente. Numai cine nu are aceste instrumente recurge la amenințări. Cred că situația creată de interviul cu cercetătorul Mihai Demetriade, difuzat pe 28 octombrie la RFI România, a degenerat și datorită analfabetismului instituțional. Reacțiile intempestive și agresive ale președintelui executiv al IICCMER și a conducerii CNSAS nu au făcut decât să încurajeze mesajele agresive și incitatoare ale celorlalți. Conducerea CNSAS este posibil să se fi lăsat înșelată de reacțiile ONG-iste și, fără să studieze documente sau să își asculte colegul, pe Mihai Demetriade, a redactat un comunicat inadecvat. De aceea, poate, astăzi o parte din conducerea CNSAS s-a desolidarizat de comunicatul de presă de ieri 31 octombrie.”[4]

“Libertatea de opinie înseamnă dialog și argumente”, ne spune filosofic Alexandru Florian, cel care militeaza impotriva nationalismului si impotriva libertatii de exprimare.

Urmează statuile cu Iisus? Activiștii de stânga le vor eliminate: „Sunt albe și prea europene! Instrumente ale supremației albe”

“DE ȘTEFANIA BRÂNDUȘĂ

Shaun King, un scriitor și activist de stânga, face apel la distrugerea icoanelor și statuilor religioase în care, spune el, Iisus apare „alb”. King, care folosește social media pentru a promova cauzele justiției sociale, inclusiv mișcarea Black Lives Matter, consideră că toate operele de artă, inclusiv unele dintre cele mai recunoscute capodopere ale civilizației occidentale, nu sunt decât „instrumente ale supremației albe”.

„Toate ar trebui date jos”, a scris pe Twitter activistul de stânga. El spune că tot ce înseamnă operă de artă religioasă a fost creată ca „instrument de opresiune” și „propagandă rasistă”. „Toate picturile și vitraliile bisericilor cu Iisus alb, și cu mama sa europeană și prietenii lor albi ar trebui să fie eliminate”, a adăugat King într-un alt tweet.

”Întotdeauna au fost o formă de supremație albă. În Biblie, când familia lui Iisus a vrut să se ascundă, ghiciți unde a plecat? În EGIPT! Nu în Danemarca. Dărâmați-le”, și-a continuat King tirada împotriva statuilor creștine.

Comenatariile lui au provocat reacții puternice, în special din partea conservatorilor americani, care l-au acuzat că vrea să șteargă creștinismul.

Activistul Shaun King a încercat să refacă ziarul aboliționist al lui Frederick Douglass, „The North Star”, ca o platformă online, determinând autoritățile să declanșeze o anchetă asupra activităților sale financiare, scria, luna trecută, NYPost.

Noua platformă online a lui King – laudată de celebrități de stânga precum Susan Sarandon și Megan Mullally – a atras între 60.000 și 625.000 de dolari pe lună, în funcție de cifrele diferite oferite de el, potrivit Daily Beast.

Cu toate acestea, nu a reușit să-și îndeplinească promisiunile privind banii din donații, care includeau amenajarea unor „studiouri multiple” și „angajarea a aproape 50 de jurnaliști de clasă mondială”.”[5]

“Manifestanții violenți au doborât statui în timpul protestelor din ultimele săptămâni, inclusiv unele ale fondatorilor SUA, Thomas Jefferson și George Washington. Trump a deplâns dărâmarea unei statui a lui Mahatma Gandhi, un activist indian nonviolent și dărâmarea unei statui a generalului Ulise S. Grant, care a jucat un rol major în înfrângerea Confederației în timpul Războiului Civil.

Trump a declarat că orașele cele mai afectate de proteste, revolte și jafuri sunt conduse de democrați. „Toți sunt democrați, de obicei democrații liberali. Uitați-vă. Fie că este Chicago – democrat, Seattle – democrat. Statul Washington -Democrat. Portland – democrat. Toate aceste locuri sunt conduse de democrați. Douăzeci din 20 sunt conduse de democrați”, a afirmat președintele.”[6]

“Dubla-măsură, în lumina zilei: Englezii care au ieșit în stradă să apere statuile și monumentele, sunt numiți extremiști care „pun în pericol vieți” pentru că nu respectă distanțarea socială. Cei care dărâmă sunt doar „activiști anti rasism””[7]

“Spania protestează după ce statuia lui Cervantes, scriitorul vândut ca sclav, a fost vandalizată în SUA

Atacurile din Statele Unite asupra monumentelor istorice continuă cu aceeași violență. Ultimele două statui vandalizate au fost cele ale misionarului spaniol Junípero Serra și cea a scriitorului Miguel de Cervantes, aflate în Parcul Golden Gate din San Francisco. Ambele statui au fost vandalizate de protestatarii care, sub umbrela luptei rasism, au distrus în ultimele zile zeci de monumente ale unor personaje istorice, de la coloniști și generali sudiști, până la exploratorul genovez Cristofor Columb

Statuia din San Francisco marelui scriitor spaniol Cervantes a fost mânjită, sâmbătă, cu simboluri fasciste și cu mesajul „ticălosul”. Stauia misionarului spaniol a fost doborâtă de un grup de protestatari. Anterior, o statuie a lui Cristofor Columb a fost vandalizată de aceiași manifestanți violenți.

Spaniolul Junípero Serra, fondatorul a nouă misiuni spaniole în California, la sfârșitul secolului XVIII, a fost recent canonizat de Papa Francisc și are numeroase statui în întregul stat, precum și un bust în Capitoliul SUA.

Cu puțin timp înainte de atacurile asupra statuilor lui Serra și Cervantes, autoritățile din San Francisco au luat măsuri de precauție, îndepărtând o statuie a lui Cristofor Columb. Navigatorul genovez, care are, de asemenea, multe statui in SUA, a fost obiectul furiei protestatarilor din America.”[8] „Black Lives Matter și Antifa – „un plan marxist global de distrugere a SUA” – profesor

Protestatarii pentru George Floyd și activiștii de la „Black Lives Matter” au solicitat întreruperea finanţării poliției și redirecționarea fondurilor către alte zone, precum educația și locuințele.

BUCUREŞTI, 10 iun – Sputnik, Doina Crainic. În urma confruntărilor violente la mitingurile din întreaga țară, Consiliul Local din Minneapolis s-a angajat să desființeze departamentul de poliție locală și să reorganizeze complet forțele de ordine.

Dr. Carol M. Swain, fost profesor de științe politice și drept la Universitatea Vanderbilt, ieşit la pensie, și gazda emisiunii „Be the People News”, s-a referit la protestele violente din Statele Unite provocate de moartea lui George Floyd, bărbatul afro-american, care a murit în timp ce se afla în custodia poliției în Minneapolis, pe 25 mai. Profesorul şi-a exprimat opinia, într-un interviu acordat Sputnik, cu privire la consecințele pe care le pot avea confruntările dintre poliție și protestatari în SUA.

Întrebat de ce consideră că ideea protejării afro-americanilor a devenit atât de acută acum, Dr. Carol M. Swain a explicat că, în opinia sa, există două motive. „Mai mulți oameni au văzut înregistrarea video cu ultimele minute ale vieţii lui George Floyd și indiferența ofițerilor de poliţie față de suferința sa. Americanii nu doresc ca vreo cineva să sufere în aşa măsură în timp ce se află pe mâna forțelor de ordine. Cred că incidentul capătă mai multă atenție deoarece este an electoral, iar democrații au prilejul să-l atace pe președintele Trump pentru apelul său la lege și ordine”, este de părere profesorul Swain.

La întrebarea în ce măsură crede că brutalitatea poliției îi îngrijorează pe membrii altor minorități, Swain a spus că majoritatea minorităților sunt îngrijorate cu privire la cruzimea poliției, însă statisticile reale cu privire la numărul negrilor care mor ucişi de poliție arată că mass-media, care vorbeşte non-stop despre caz, exagerează amenințarea reală la adresa negrilor. Heather MacDonald de la Institutul Manhattan a prezentat o analiză documentată cu privire la gradul pericolului la care sunt expuşi negrii.

Specialista raportează că în 2019 polițiștii au împușcat mortal 1.004 persoane, majoritatea acestora fiind înarmaţi sau periculoşi. Afro-americanii au reprezentat aproximativ un sfert dintre cei uciși de polițiști anul trecut (235), un procent care a rămas stabil din 2015. Această pondere a victimelor negre este mai mică decât rata estimată a criminalității negrilor, deoarece cazurile în care poliţiştii deschid focul sunt în funcţie de cât de des întâlnesc ofițerii suspecți înarmați și violenți.

În 2018, ultimul an pentru care au fost publicate astfel de date, afro-americanii au constituit 53% dintre infractorii cunoscuți vinovaţi de omucideri din SUA și au comis aproximativ 60% din jafuri, deși reprezintă 13% din populație, a arătat Heather MacDonald.

Poliția a împușcat mortal nouă negri neînarmați și 19 albi neînarmați în 2019, potrivit datelor prezentate de Washington Post, însemnând o scădere de la 38 și, respectiv, 32, în 2015.

Potrivit lui Carol M. Swain, moartea lui George Floyd ar putea conduce la o reformă a justiției penale și la o regândire a modului în care ofițerii de poliție vor gestiona situațiile în care suspecții se opun arestării sau suferă de probleme medicale, așa cum s-a întâmplat în cazul lui George Floyd, care a refuzat să intre în maşina poliției din cauza claustrofobiei.
Pe de altă parte, „se pare că sunt eforturi din partea mass-mediei și a democraților de a legitima organizația Black Lives Matter. Apelul acestei organizaţii către anularea finanţării poliției și de a li se permite să înființeze grupuri de menținere a păcii este ridicol. Deşi cei mai mulți americani simpatizează cu protestatarii, jafurile, incendiile și haosul sunt cu siguranță vătămătoare pentru oamenii care au nevoie de protecția și reforma poliției”, a comentat analistul.

„Consider că [organizaţiile] Black Lives Matter și Antifa sunt parte dintr-un plan marxist global de distrugere a Statelor Unite. Obiectivele lor au legătură mai mult cu obținerea puterii politice și a banilor decât cu protejarea minorităților și îmbunătățirea situaţiei în societate. Obiectivele lor ca organizaţie ar putea fi cu totul diferite de obiectivele protestatarilor îngrijoraţi de brutalitatea poliției și de discriminare”, a mai spus Dr. Carol M. Swain.”[9]

SURSE

1. https://republica.ro/statuile-la-ei-se-coboara-la-noi-se-ridica
2. https://www.activenews.ro/cultura-istorie/Un-cercetator-CNSAS-sugereaza-ca-tot-victimele-sunt-de-vina-in-cazul-ingrozitorului-experiment-Pitesti.-Fiica-unui-fost-detinut-politic-se-declara-%E2%80%9ERevoltata-si-dezgustata-si-spune-ca-se-incearca-o-tentativa-de-a-disculpa-regimul-sovietic-158558
3. https://www.activenews.ro/stiri-politic/Cercetatorul-CNSAS-Madalin-Hodor-despre-studentii-trecuti-prin-experimentul-Pitesti-%e2%80%9eNiste-cacati-cu-ochi-care-se-torturau-intre-ei-pentru-un-blid-in-plus-158571
4. https://www.rfi.ro/social-115611-directorul-institutului-elie-wiesel-solidar-cu-corespondentul-rfi-william-totok
5. https://www.activenews.ro/externe/Urmeaza-statuile-cu-Iisus-Activistii-de-stanga-le-vor-eliminate-%E2%80%9ESunt-albe-si-prea-europene-Instrumente-ale-suprematiei-albe-162068
6. https://www.activenews.ro/externe/Trump-autorizeaza-guvernul-federal-sa-aresteze-anarhistii-care-vandalizeaza-statui.-Cei-care-incalca-ordinul-executiv-risca-pana-la-10-ani-de-inchisoare-162085
7. https://www.activenews.ro/stiri-mass-media/Dubla-masura-in-lumina-zilei-Englezii-care-au-iesit-in-strada-sa-apere-statuile-si-monumentele-sunt-numiti-extremisti-care-%E2%80%9Epun-in-pericol-vieti-pentru-ca-nu-respecta-distantarea-sociala.-Cei-care-darama-sunt-doar-%E2%80%9Eactivisti-anti-rasism-161946
8. https://www.activenews.ro/cultura/%E2%80%9ERevizionism-copilaresc-si-dogmatic-de-neinteles-Spania-protesteaza-dupa-ce-statuia-lui-Cervantes-scriitorul-vandut-ca-sclav-a-fost-vandalizata-in-SUA-162038
9. https://ro.sputnik.md/International/20200610/30533976/Black-Lives-Matter-si-Antifa-un-plan-marxist-global-de-distrugere-a-SUA-profesor.html

 

Nota editorului: Ce să înțelegem din cuvintele lui Alexandru Florian? E lăudabil că “afroamericanii” din SUA pornesc o “spirală a exprimării” prin care ard clădiri și distrug orașe, dar e condamnabil când un român se exprimă în scris, fără distrugeri și vandalisme, publicând un studiu despre holocaust? O dublă măsură tipică bolșevicilor, meriți poza, Alexandre Florian.

12 comments

  1. Ăsta e plătit de Statul ROMÂN, adică de noi toți, cu 8.000 euroi pe lună ca să/și bată joc de România !

  2. Alexandru Florian si-a exprimat sustinerea fata de doi asa-zisi “cercetatori” Mihai Demetriade si Madalin Hodor, activisti de stanga, sustinatori ai USR-PLUS, dupa ce acestia au negat crimele comise de comunisti in experimentul Pitesti. In Romania, negarea, minimalizarea si aprobarea crimelor savarsite de comunisti (o parte din ei fiind evrei) nu se pedepseste.

    Nu este prima data cand Alexandru Florian isi exprima sustinerea fata de extremismul de stanga.

    Mihai Demetriade si Madalin Hodor, doi activisti de stanga, care neaga adevarul despre experimentul Pitesti:

    “Chiar în vremea în care, în România rulează în cinematografe primul film despre „Experimentul Pitești”, Radio France International (RFI) găzduiește un interviu cu cercetătorul CNSAS, Mihai Demetriade(FOTO), în care acesta insinuează că „victimele nu sunt chiar victime”.

    Într-un interviu acordat scriitorului și jurnalistului Wiliam Totok, cercetătorul CNSAS Mihai Demetriade nici nu vrea să folosească termenul de „Experiment”, pentru că, în opinia lui „ este o lectură hiperbolizantă și excesiv individualizantă a poveștii cu Piteștiul”. El ar spune că este „ o acțiune, cum o numește la un moment dat [ofițerul Tudor] Sepeanu, o acțiune de rupere sau o acțiune de disoluție sau o acțiune de diversiune, cum o numește [generalul de Securitate] Nicolschi.”

    Acesta afirmă că victimele au avut un grad de complicitate „mai adâncă și mult mai subtilă” cu fenomenul. Demetriade reia teza oficială a regimului comunist, cum că pentru acest experiment diabolic, vinovați au fost…legionarii, care în perioada respectivă erau în închisori.”[2]

    Un alt activist de stanga, Madalin Hodor, sustinator al USR-PLUS, insulta victimele experimentului Pitesti:

    “Istoricul Mădălin Hodor, cercetător în cadrul Consiliului Național pentru Studierea Arhivelor Securității (CNSAS), consideră că studenții trecuți în anii ’50 prin experimentul din închisoarea Pitești erau „niște căcați cu ochi care se torturau între ei pentru un blid în plus”, postarea fiind o reacție la declarația colegului său Mihai Demetriade, care a afimat, luni, că „victimele de la Pitești nu au fost chiar victime”.”[3]

    Alexandru Florian de la Institutul Elie Wiesel isi exprima sustinerea fata de aceste afirmatii mincinoase. Iata mesajul sau transmis catre RFI Romania:

    “Este inadmisibil ca în democrație Ideile să ucidă! Libertatea de opinie înseamnă dialog și argumente. Numai cine nu are aceste instrumente recurge la amenințări. Cred că situația creată de interviul cu cercetătorul Mihai Demetriade, difuzat pe 28 octombrie la RFI România, a degenerat și datorită analfabetismului instituțional. Reacțiile intempestive și agresive ale președintelui executiv al IICCMER și a conducerii CNSAS nu au făcut decât să încurajeze mesajele agresive și incitatoare ale celorlalți. Conducerea CNSAS este posibil să se fi lăsat înșelată de reacțiile ONG-iste și, fără să studieze documente sau să își asculte colegul, pe Mihai Demetriade, a redactat un comunicat inadecvat. De aceea, poate, astăzi o parte din conducerea CNSAS s-a desolidarizat de comunicatul de presă de ieri 31 octombrie.”[4]

    “Libertatea de opinie înseamnă dialog și argumente”, ne spune filosofic Alexandru Florian, cel care militeaza impotriva nationalismului si impotriva libertatii de exprimare.

  3. Va recomand sa cititi articolul acesta de pe activenews cu privire la negationismul celor doi neomarxisti Mihai Demetriade si Madalin Hodor:

    https://www.activenews.ro/prima-pagina/Experimentul-Pitesti-si-negationismul-noii-stangi-158596

  4. UE a respins propunerea de condamnare a crimelor comunismului dupa modelul Holocaustului

    Comisia Europeana a respins solicitarile mai multor state din estul Europei care doreau introducerea unei legi a genocidului dublu. Aceasta lege prevedea interzicerea negarii crimelor facute de regimurile comuniste in acelasi mod in care unele state din Uniunea Europeana interzic negarea crimelor Holocaustului, informeaza The Guardian.

    Saptamana trecuta sase state s-au adresat Comisarului pentru Justitie Europeana Viviane Reding cerand interzicerea negarii si banalizarii crimelor comuniste cat si apologia lor. Ministrii de externe al Lituaniei, Letoniei, Bulgariei, Ungariei, Romaniei si Cehiei sunt de parere ca aceste crime trebuie tratate dupa aceleasi standarde si prevederi ca si crimele impotriva evreilor.

    Raspunsul primit insa de la Comisia Europeana este unul negativ cel putin pentru moment. Potrivit comisiei, ororile savarsite de comunism sunt evidente insa ele nu au fost indreptate impotriva unei minoritati etnice asa ca ideea unei legi a genocidului dublu se respinge din start.

    O parte a comunitatii evreiesti, prin vocea directorului centrului Simon Wiesenthal din Israel, Efraim Zuroff, spun ca nu se pot compara crimele impotriva evreilor cu cele comise sub regimurile comuniste pentru ca rusii au fost cei care i-au eliberat pe evreii din lagare si fara Rusia probabil ca Germania Nazista nu ar fi fost invinsa.

    SURSA: https://www.hotnews.ro/stiri-revista_presei_international-8147127-respins-propunerea-condamnare-crimelor-comunismului-dupa-modelul-holocaustului.htm

    • Care crime impotriva jidanilor sint dovedite?
      Executiile legale pentru tradare, spionaj, conspiratie, instigare la rasturnarea ordinii de stat, atacarea politistilor, militariloe, plantarea de bombe la cladirile guvernamentale, chemarea la boicot economic impotriva poporului care te-a primit… astea nu sunt crime etnice, ci infractiuni de mare gravitate.

      Si sa ni se spuna: ce etnie sint jidanii care se plang?
      Ca sint albi cam toti, blonzi si ochi albastri mare parte… nicidecum cu trasaturi sau “sange” mediteraneean.

  5. Cărţile marxiste ale lui Radu Florian, baza ideologică a vînătorii de fascişti
    17 august 2015 de Claudiu Târziu

    La emisiunea lui Rareş Bogdan, de la Realitatea TV, Alexandru Florian, directorul Institutului „Elie Wiesel”, a refuzat să stea la aceeaşi masă cu Florin Dobrescu, secretarul general al Fundaţiei „Ion Gavrilă Ogoranu”, pe motiv că acesta i-ar fi atacat familia. De fapt, Florin Dobrescu scrisese ce ştia toată lumea: că tatăl lui Alexandru Florian, Radu Florian, a fost un ideolog comunist care a stîlcit multe conştiinţe, atît înainte de 1989, cît şi după. Şi pentru aducere aminte, iată cîteva dintre cărţile publicate de profesorul de marxism:

    – „Teoria marxist-leninista a revolutiei socialiste”, de Radu Florian, Editura Politica, 1961
    – „Dialectica dezvoltarii societatii capitaliste: prelegeri de socialism stiintific”, de Radu Florian, Editura Didactica si Pedagogica, 1969
    – „Reflectii asupra filosofiei marxiste”, de Radu Florian, Editura Politica, 1974
    – „Procese definitorii ale dezvoltarii societatii socialiste”, de Radu Florian, Editura Stiintifica si Enciclopedica, 1975
    – „Introducere în teoria marxista a determinismului social”, de Radu Florian, Editura Stiintifica si Enciclopedica, 1979
    – „Antonio Gramsci, un marxist contemporan”, de Radu Florian, Editura Politica, 1982

    Alexandru Florian a fost educat în spiritul acestor lucrări de căpătîi ale tatălui său, lucru evident în toate susţinerele publice ale celui care conduce azi „vînătoarea de fascişti”. Avînd în vedere că „reacţionarii”, fie ei legionari sau doar naţionalişti-creştini (precum Mircea Vulcănescu ori Sandu Tudor, care totuşi au fost condamnaţi cu eticheta de legionari – pentru care şi azi sînt puşi la index), au văzut în comunism cel mai mare pericol al secolului XX şi s-au ridicat contra lui, e natural ca şi astăzi să fie vînaţi de alde Florian. Nu e nici o problemă, dar măcar să nu ne ia de proşti stimabilul şef al Institutului „Elie Wiesel”, pretinzînd că luptă pentru democraţie. Nu, tovarăşul Florian luptă pentru impunerea unei viziuni la care tatăl său a muncit cu sîrg şi împotriva tuturor celor care i-ar putea sta în cale, recte tradiţionaliştii, conservatorii, patrioţii şi creştinii pe care îi expediază sub numele de „legionari” – deja defăimat de generaţia lui Radu Florian.

  6. Bai Floreane (asa se numea boul din stinga de la caruta bunicului, celalat era Plavan bineinteles) la jidani este bun nationalismul dar pentru goimi nu merge decit globalismul ?
    Si va mai mirati ca v-au alungat toti de pe unde v-ati aciuat (Mesopotamia lui Avram, Egiptul lui Moise, Imperiul Roman, Babilon, Imperiul Arab, Spania, Franta, Anglia, Germania, Rusia, Ukraina, Ungaria, etc.)
    Exceptie au facut doar cretinii retarzi din SUA care v-au pupat in cur pentru ca i-ati invatat sa faca babi fara munca)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *