Home / Educativ / “Niște Nebuni” (VI) acuzați de Crime și Masacrul de la Abator

“Niște Nebuni” (VI) acuzați de Crime și Masacrul de la Abator

Dan Cristian Ionescu
Incorect Politic
Octombrie 15, 2020

“NIȘTE NEBUNI” (VI)

 

Așa cum am arătat în finalul episodului trecut, legionarii au fost acuzați de uciderea a 118 evrei în cursul “rebeliunii legionare” (am găsit undeva și cifra de 120, chiar și 125).

Tot acolo, am pomenit și vorbele lui Petre Țuțea (“legionarii nu au ucis nici un evreu”).

Cam mare diferența între 0 și 118 (sau 120 sau 125)! Îl cred pe Țuțea, nu din subiectivism, ci întrucît legionarii erau buni creștini, iar Adevărul este valoarea supremă a creștinismului. În schimb, minciunile sioniste au împînzit întreaga lume, fiind apărate cu înverșunare de politicieni, istorici, oameni de presă, judecători, corupți cu toții.

În scrisoarea adresată lui Iohannis (la care voi mai reveni), am scris la un moment dat: “În Evanghelia după Ioan (8.44), Mântuitorul le spunea fariseilor: “Voi sunteţi din tatăl vostru diavolul şi vreţi să faceţi poftele tatălui vostru. El, de la început, a fost ucigător de oameni şi nu a stat întru adevăr, pentru că nu este adevăr întru el. Când grăieşte minciuna, grăieşte dintru ale sale, căci este mincinos şi tatăl minciunii.” Fără îndoială, sioniștii de astăzi sunt urmașii fariseilor de acum doua milenii, ei sunt copiii diavolului și nu se pricep decât la crimă și la minciuna. Și ambele, aduc bani mulți.”

Se înțelege foarte clar din aceste cuvinte din Noul Testament că fariseii (și urmașii lor actuali, sioniștii), sunt frații minciunii.

Am spus că am citit mult despre legionari, dar nu atît cît au citit alții. În plus, nu am avut acces la arhive, la documente secrete.

Din această cauză, eu nu pot pretinde că legionarii nu au ucis evrei, dar pot ridica întrebări pe care îl rugasem pe Iohannis să le pună consilierilor săi (desigur, l-am rugat degeaba). O să reiau aceste întrebări, la care se adaugă altele, pe baza unor lucruri noi, aflate în acești peste 5 ani care au trecut de la scrisoarea mea.

X

În primul rînd, o problemă de logică.

Se susține că legionarii au ucis evrei la abator, în cartierul evreiesc și în pădurea Jilava în perioada 21-23 ian. 1941.

În acele zile, legionarii erau înconjurați de armată în cele mai importante centre ale lor (Casa Verde, prefectura capitalei, cazarma gardienilor publici și altele). Cum puteau ei să cutreiere Bucureștiul distrugînd sinagogi, jefuind casele evreilor înstăriți, ucigînd evrei? Și de ce? Altul era războiul lor atunci.

Să le luăm pe rînd.

X

Se spune că în dimineața de 23 ian. 1941 legionarii au scos un grup de evrei pe care îi reținuseră la prefectura poliției capitalei și i-au dus la abator, i-au împușcat și apoi i-au agățat în cîrligele pentru vite punîndu-le pe piept cartoane pe care era scris în batjocură „carne cușer” (bolnăvicioasă imaginație! nu a legionarilor, ci a celor care au declarat asta).

Cum au ieșit legionarii cu acești evrei din prefectura poliției, care era înconjurată de armată? Mincinoșii nu s-au gîndit să caute o explicație pentru asta – evident, așa ceva nu se putea explica.

În anul 2012 a apărut o carte excepțională pentru care trebuie să îi mulțumim lui Corneliu Munteanu.

https://www.incorectpolitic.com/wp-content/uploads/2018/05/masacrul-de-la-abator.pdf

O muncă enormă în urma căreia au rezultat peste 400 de pagini care demontează minciuna evreilor uciși la abator și agățați de gît în cîrligele pentru vite. Situația a fost analizată din toate punctele de vedere – eu vă spun din argumentație un singur lucru, că acele victime nu puteau fi agățate în cîrlige de gît. În rest, cine este curios sa afle mai mult, să citească cartea.

Un martor ocular, Constantin Dărășteanu, dă în fața unui notar o declarație fulminantă: morții împușcați și atîrnați în cîrlige la abator (dar nu de gît și fără cartoane pe care să scrie “carne cușer”) nu erau evrei, ci legionari împușcați în luptele cu armata!           

https://ziarulnatiunea.ro/2014/12/22/omul-care-a-spulberat-mitul-despre-masacrul-de-la-abator-22-01-1941/

O personalitate de talie internațională, Radu Iftimovici (care a fost și director adjunct al abatorului), membru al Academiei de științe medicale, colaborator și prieten al prof. (evreu) Nicolae Cajal, aduce noi dovezi în demolarea minciunii. Examinînd fotografiile prezentate, a constatat că pe pereți era faianță (ceea ce abatorul din București nu avea) iar cîrligele erau de un tip care la noi nu a fost folosit niciodată. Apoi s-a aflat și de unde proveneau fotografiile: „Ulterior s-a aflat unde s-a petrecut această crimă împotriva unor mozaici: la Riga şi de ce letonii s-au răzbunat pe evreii comunişti implicaţi în moartea rudelor lor.”

Aici, nu vă dau nici un link, sînt prea multe. Cine este curios, să caute fiindcă nu este greu.

S-a aflat și sîmburele de adevăr de la care a pornit minciuna, informație provenind tot de la Radu Iftimovici: „Iată ce s-a întîmplat, în realitate: lîngă abator funcţiona o făbricuţă de săpun, ce folosea seul şi alte grăsimi animale rezultate din procesarea cărnii, de la noi. Acolo, un contabil-şef evreu (aflat în funcţie pe vremea lui Horia Sima) l-a dat afară pe un muncitor român, puturos, beţiv şi scandalagiu. Individul şi-a făcut rost de o cămaşă verde şi de un revolver (posibil să fi fost chiar adept al Mişcării) şi, seara, cînd contabilul pleca spre casă, l-a omorît. Apoi, el şi doi prieteni au dus cadavrul la abator. Ameninţîndu-l pe portar cu pistolul, au intrat şi, după ce au aruncat victima în canalul mare de scurgere, s-au făcut nevăzuţi. Portarul a dat alarma, a venit imediat Poliţia, şi un reprezentant al Procuraturii. S-a întocmit un proces-verbal, iar victima a fost dusă la Institutul Medico-Legal. Astea au fost faptele”.

Cînd, în 1946, în cadrul proceselor „criminalilor de război” s-a pretins că legionarii au ucis evrei la abator, ancheta oficială fiind precedată de obișnuita campanie de dezinformare a presei bolșevice, personalul abatorului a semnat un protest și a solicitat o dezmințire. Facsimilul cererii lor îl găsiți în textul de mai jos:

https://romanicablues.wordpress.com/2012/12/05/o-pagina-controversata-din-istoria-rebeliunii-legionare-masacrul-de-la-abator/

Eu unul sînt convins de minciună. Dar ce cred eu, nu contează. Din păcate, cei care pot stabili adevărul, refuză să o facă. Au jurat celor care i-au facut mari să perpetueze minciunile.

X

În cartierul evreiesc au fost distruse sinagogi, au fost jefuite locuințe ale evreilor, au fost uciși evrei. Au fost acuzați legionarii.

Eu am citit o altă variantă: acțiunile din cartierul evreiesc au fost opera “Haiducilor lui Cotovschi”, o grupare de tineri bolșevici-anarhiști, dușmani ai legionarilor, care primiseră de la Moscova uniforme legionare.

https://ro.wikipedia.org/wiki/Haiducii_lui_Cotovschi

De cînd am citit eu această pagină, a dispărut o mențiune, aceea că „haiducii” au fost împușcați de armată în timpul rebeliunii legionare. Ultima modificare a fost făcută în 14 nov. 2018. Cine a avut interes atunci să modifice postarea inițială? Era o mențiune istorică, nu un eveniment în desfășurare. Cine a avut interes să dispară această mențiune?

Am mai găsit doar două texte în care sînt menționați “Haiducii lui Cotovschi“  și care merită atenția (primul ar trebui să vă fie deja cunoscut):

https://mizeriaistoriei.wordpress.com/2013/03/15/masacrul-de-la-abator-anatomia-unei-abjectii-29/

https://octavianracu.wordpress.com/2010/11/27/adevarul-despre-rebeliunea-legionara-comunisti-in-camesi-verzi-asasineaza-evrei-si-jefuiesc-casele-bucurestenilor/

După cum vedeți, apare o neconcordanță: aici se spune că tinerii anarhiști au fost împușcați de legionari. Dar cum să aflăm adevărul, cînd oficialii nu vor să îl știm?

X

Cei mai mulți evrei au fost împușcați în pădurea Jilava. Despre acest caz, am cele mai puține informații. De aceea, mă voi rezuma să copiez întebarea pusă în aceeași scrisoare deschisă:

Nu cumva evreii de la pădurea Jilava au fost uciși din ordinul lui Eugen Cristescu, șeful SSI (dușman al legionarilor, ca și Mihail Moruzov), pentru a acutiza conflictul între Mareșal și Mișcarea Legionară (așa cum ar fi declarat acesta în închisoare unor colegi de celulă legionari)?”  

O laborioasă și meritorie activitate pentru aflarea adevărului în această privință a desfășurat ani de zile dl prof. Ion Coja – puteți afla mult mai multe de pe site-ul domniei sale.

Ceea ce este cert este faptul că dintre miile de legionari condamnați la închisoare, nimeni nu a fost condamnat pentru uciderea evreilor. La fel de cert este faptul că FCER nu a depus nici o plîngere penală. Iar atitudinea evreilor pînă cînd, foarte tîrziu, s-a vorbit despre acest progrom, ridică multe semne de întrebare.

X

În ziua de 21 ian. 1941 legionarii l-au ucis pe militantul comunist Constantin David. Din ce am citit, acesta adusese de la Moscova uniformele legionare folosite pentru acțiunile diversioniste.

X

De zeci de ani de zile  legionarii sînt scoși țapi ispășitori pentru toate nenorocirile.

Atrocitățile din lagărul de la Pitești au fost aruncate în spinarea “legionarului” Eugen Țurcanu, care a și fost condamnat la moarte. A fost Țurcanu legionar? S-a născut la data de 8 iulie 1925, cînd a fost desființată Mișcarea, de abia trecuse de 15 ani.

https://ro.wikipedia.org/wiki/Eugen_%C8%9Aurcanu

Pînă la arestare, fusese membru PMR, iar partidul îl trimisese la ambasada de la Sofia.

A fost scos  și el țap ispășitor fiindcă reeducarea de la Pitești fusese idea unor ofițeri de securitate evrei, în frunte cu Mișu Dulgheru (Moise Dulberger), șef al direcției a V-a (anchete), șef de cabinet al ministrului Teohari Georgescu (destituit și arestat împreună cu acesta). Ulterior a emigrat în Israel iar de aici în Canada.

Deocamdată atît. În ce privește acuzațiile aduse legionarilor cu privire la progromul de la Iași, în episodul viitor, cînd mă voi referi la Mareșal.

Dan Cristian IONESCU

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.